jedu si na...

...hořčicovo petrolejové vlně :-)




Pěkný pátek přeji!

Děsně mě tahle kombinace baví.

Všechno mi jde ale hrozně pomalu.
A občas už i ponocuji abych něco dokončila :-).
Druhý den za to krutě platím, třeba tím, že si odložím mobil do lednice a celý den ho hledám, ale zapojuji celou rodinu, třeba když se snažím nacpat dulík do úst mému muži místo Andulky,  kterou má na klíně :-).
Ale je to dobrý, pivo ani víno zatím dětem do lahviček místo mlíka neleju :-))).

Polštářky do Maxova pokoje jsou hotové.



Taky je hotový povlak na peřinu a rozpracovaný povlak na polštář ze žlutobílé látky.


Moc se mi líbí ta vzorovaná hořčicovopetrolejová, ale bohužel jí mám hrozně málo a už ani nevím kde jsem ji koupila.



No a když už venku je zase počasí, že by psa nevyhnal, alespoň doma trochu jara v podobě narcisů.





Moc ráda bych si vzala dovolenou abych mohla realizovat všechny svoje plány a nápady.
Musím říct že mateřství mi dává největší lekci trpělivosti v životě.
Protože netrpělivost je jedna z mých špatných vlastností, ale díky tréninku už mám občas pocit, že se nepoznávám.
Tam kde by mě obvykle chvátila panika, že něco není hned, tak si prostě počkám:-).


Stejně tak si počkají nakoupené barvy, kterými bych ráda "vylepšila " jednu stěnu u Maxe. Tak dobré je, že barvy jsou rozhodnuté, která stěna to bude taky, ještě se musím rozhodnout pro nějaký ten dekor, ale protože na malovaní stejně nemám zatím čas, můžu ještě chvíli vybírat:-).

Ani o víkendu toho moc neudělám.
O víkendu nás čeká masopustní průvod, tak jdu vyprášit medvědy.

Mějte se krásně a užijte si pěkný víkend!

Komentáře

Plihalova píše…
Dobry den pilna Lucie...krasne vytvory mate.Ma kamaradka kdyz ji manzel poprosil o piti,tak mu ho udelala do lahvicky...Mejte se sedmikrasne.Dekuji,ze Vas mohu navstevovat.JP
Anonymní píše…
Dobrý den, Lucie, mám taktéž 3 děti, je to úsměvné, situace s dudlíkem se mi stala stejná jako u Vás. A když jsem šla na WC, sama sobě jsem si přichystala redukční sedátko. Automatika. Více takových chvilek, rozpustí tu lehkou stereotypní "všednost". Ráda Vás čtu, ačkoli píši poprvé. Jitka
Krasne polstare, hezky vecer, M.
The VeTy's world píše…
Jste moc šikovná a ja se už teď těším na reportáž z víkendu, loni jste byli úžasná medvědí rodinka :-DDD
Anonymní píše…
To s tím dudlíkem se mi také stávalo, a ne jednou :-) Katka
Káťa píše…
tyhle barvy mám taky moc ráda, jsou hodně optimistické:) a polštářky jsou tedy naádherný, nechápu,kde na to berete čas a sílu:) hledám kobereček a je tam i tenhle v těch barvách https://www.vivre.cz/p-802712/koberec_sidonya_yellow_55x85_cm?ch_id=11325299&ch_type=2
Jarča píše…
Krásné jarní barvičky,netrpělivost je i má vlastnost ale u některých věcí se vyplatí dát si na čas😉
Dáša F. píše…
Polštářky se moc povedly. Jste velice šikovná a akční. Trpělivost také není moje silná stránka, ale občas sama sebe překvapím, jak v pohodě zvládnu některé situace, které jsem jindy nedávala.
Přeji Vám pohodovou sobotu a ať se masopustní průvod vydaří.
Unknown píše…
Je to krásná kombinace, taková pozitivní. Maxův pokojíček bude krásně zářit :-)
intuice píše…
Polštářky jsou nádherné. Jinak moc pěkná kombinace barev. Máš dobré vidění. Já to musím napřed někde vidět a až pak se inspiruji. Těším se na nový pokojík v barvách.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...