TAK TROCHU Z LENOSTI...

Přeji pěkný den!

Dnes jsem postavila dětem pískoviště.



Víte co je až strašidelný. Jak ten čas letí.
TADY jsem psala o novém pískovišti pro Adíka.
Dnes mi Adík pomáhal nastartovat motorovku a odnosit trámy na pískoviště pro Maxe a Aninku.

A proč píšu, že z lenosti.
Protože jsem hledala na internetu pískoviště.
To které se mi líbilo, bylo za naprosto neskutečnou cenu, to co bylo za cenu, která se mi líbila bylo naprosto nekvalitní a mrňavý.

A tak než se s tím hledat, nebo čekat až bude mít můj muž čas, vrhla jsem se na to sama.

Ale.
Ale k tomu bylo potřeba nařezat staré trámy na patřičný rozměr a pak i prkna.
Motorovkou.
Naštěstí je moje fobie na motorovku a další "chlapské" nářadí a nástroje menší, než fobie z pavouků!
A tak jsem se do toho s pomocí Adama pustila.
Výhodou byla motorovka , kterou mu kdysi koupil muž a je to taková dětská nebo možná ženská verze (velikost).
Ale ze začátku mi ji musel nastartovat Adam.
Benzín v ní naštěstí došel až po uříznutí posledního 
prkna:-))).



Jenže pak to bylo všechno takový ostrý plný třísek, stejně jako naše ruce, protože "na co rukavice ?" že .

A tak jsem se ještě odhodlala zapojit jakousi brusku na kterou se nalepí takovým sucháčem smirklpapír a se dřevem to dělá divy.
Jen ten sucháč na té brusce se mi po prvním broušení odlepil, tak pomohla tavná pistole a jelo se dál.
To broušení mě naprosto nadchlo, hlavně to jak potom to dřevo vypadalo a na dotek bylo hladký.


Na zašroubování jsme taky použili šroubovák na baterii, ale ta nám po prvních dvou šroubech taky klekla a tak ten druhý šroub Adam dotloukl palicí :-))).

No a tímhle stylem "patamat" se nám to nakonec povedlo!



Jo a slunečník je nápaditě zastrčen mezi šprusle lavičky a k noze připevněn stahovací páskou.
A drží ! :-)


A to nejdůležitější...


...spokojené děti :-).


Jasně, že můj další výtvor ze dřeva už bude mnohem profesionálnější :-)

Mějte prima večer!

Já doufám, že nakonec dorazí ta slibovaná bouřka a zalije mi zahradu, kterou jsem pod přívalem slibů z radia, večer nezalila:-).

A ještě nakonec, moc díky mému muži, že mi umožní naučit se věci, který kdyby dávno udělal sám, tak asi nikdy neumím :-))).





Komentáře

Eva píše…
Lucie vy jste neuvěřitelná žena činu ! To obdivuji, děti musely mít obrovskou radost, mají bezva mamku. Hezký večer. Eva
Hana píše…
Teda Lucko- jste skvělá dvojka.....Adam je nakonec tvůj učitel- dobře jste ho vychovali......smekám .Děti mají skvělou mámu.Hezké dny přeji- taky se těším na déšť. H.
Anonymní píše…
Paní Lucko, máte můj nejvyšší obdiv! Nemám slov. Olina
Monika píše…
Matka roku!
Jsi borec, Lucí, fakt. Moc se Ti to povedlo.
Martina BARABASCA píše…
Parada :). Je fajn kdyz rodice se neboji pustit do prace a ukazi to detem :). Maji krasny vzor <3
Anonymní píše…
Já nemám slov nad touto ženou.Lucko co neumíš.Jednička.Alibabka
Anonymní píše…
Lucie je to krááása a paráda. Jste šikovná moc! Jen bacha na to, ukazovat, že všechno umíte a zvládnete vč.výroby pískoviště. Chlap neocení, že jste to zvládla, ale příště Vám řekne, ať něco dalšího vyrobíte zase sama a ještě Vám nakoupí nářadí, hlavně, že to nebude muset dělat on sám ....Takže bacha, bacha!!
Katka
Míla píše…
Paráda, jste moc šikovná. Také jsem se bála všeho chladného nářadí. Z domova jsem na to nebyla zvyklá. Když jsme pak s mužem začali stavět dům a nikomu se nechtělo jít nám pomoct, naučila jsem se postupně všechno. A dneska si troufnu říct, že strčím do kapsy kdejakeho chlapa. Než abych čekala až bude mít manžel čas, raději si vše udělám sama a mám to hned, neb čekání není má silná stránka. Pěkné dny a prosím až dorazí bouřka k Vám nasmerujtr ji po použití k nám na Žatecko. Diky
Pavla píše…
Luci, jsi moc šikovná. A děti si teď rozhodně vyhrají.
Petula píše…
Parádní pískoviště, jste borec! :) Také jsem se spoustu věcí naučila, ale před mužem dělám, že nic ;)
Ivča píše…
Krásná práce! Také mě baví "mužské" práce, ale můj muž pak remcá, na co ho pak prý mám :-)). Jen si dovolím jednu radu z vlastní zkušenosti. Na pískoviště by měla přijít síť, aby si z něho neudělaly kočky WC.
Lucko, vy jste naprosto neskutečná :) Tleskám, parádní pískoviště :)
Dáša F. píše…
Lucko, a pak, že si ženský neporadí... Zvládla jsi to na výbornou, pískoviště vypadá báječně. A je z přírodního materiálu. :o)
Přeji krásné dny. D. (U nás konečně prší.)
Luci smekám.Jste obdivuhodná mamča.
Dagmar píše…
Super pískoviště a obdivuji odvahu, vzít takové nářadí do ruky. :-)Sluníčkové dny proložené jarním deštíčkem. D.
pafcasim píše…
U nás bych měla problém to nářadí v obří stodole najít!! Protože manžel nepředpokládá, že by takové věci mohl chtít použít někdo jiný než on.. a on přeci "přesně ví, kde co má" :D
Lucie, klobouk dolů... :)
Jarča píše…
Jste dobří a Adam je super brácha(já mám pocit že jste měli pískoviště z kulatých kmenů nebo se pletu?)
Anonymní píše…
paráda, jo, chlapi nevědí, co v nás dříme.... krásné májové dny přeje z Jizerek Olina

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...